Garantinis aptarnavimas
SPRENDIMŲ METAS parduotoms prekėms ir įrangai gamintojo suteikto garantinio aptarnavimo laikotarpiu atsiradus defektams ar sugedus reikia kreiptis į gamintojos garantinį servisą. Gamintojo atstovų servisai: ServiceNet LT yra autorizuotas Acer, BenQ, Cibox, Epson, Fujitsu-Siemens, Fujisu , Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Orvaldi, Pace, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic įrangos serviso centras.
Servisa ICT yra autorizuotas Asus, Apple, LG, IIYAMA, Brother, Samsung, Hannspree, Proview, Acme įrangos serviso centras.
DS Distribution yra tiesioginis Dell partneris Lietuvoje.
Orgsis yra įgaliotas Canon produkcijos techninio aptarnavimo atstovas Lietuvoje.
Konica Minolta baltia yra Konica Minolta įrangos serviso centras.
* Programinei įrangai garantija netaikoma.
|
Garantinis aptarnavimas
Sugedus prekei, pirktai iš UAB SPRENDIMŲ METAS garantiniu laikotarpiu, prekę reikia pristatyti į sugedusios prekės gamintojo serviso centrą, kurio adresas yra nurodytas prekės garantiniame lape.
Jeigu sugedusios prekės gamintojo serviso centro Lietuvoje nėra, sugedusią prekę reikia pristatyti į UAB SPRENDIMŲ METAS garantinio aptarnavimo centrą.
Būtini dokumentai:
Pristatant prekę garantiniam remontui, privaloma kartu su preke pateikti šiuos dokumentus:
* Garantinį pasą (su nurodyta pardavimo data, pardavėjo pavarde ir parašu, įmonės antspaudu).
* Pirkimo dokumentą (pirkimo kvitą, PVM sąskaita faktūrą, lizingo sutartį ar kitą pirkimo dokumentą).
Garantijos sąlygos:
* Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos - faktūros, priėmimo - perdavimo akto, garantinio paso išrašymo dienos, skaičiuojant visą mėnesį imtinai.
* Gaminys nemokamai remontuojamas tik garantiniame pase nurodytu garantiniu laikotarpiu, kuomet atitiks saugojimo ir eksploatavimo sąlygas.
* Gaminio serijos numeris ir modelis turi atitikti nurodytus pase.
* Garantija netaikoma sunaudojamoms medžiagoms ir informacijai, esančiai informacijos laikmenose (kietuosiuose diskuose, atminties kortelėse ir kt.).
* Garantiniam aptarnavimui nepriimamos prekės be originalios pakuotės.
UAB SPRENDIMŲ METAS neatsako už prarastą informaciją ar kitokią, materialinę ar moralinę, žalą atsiradusią dėl nekokybiško įrenginio ar kompiuterio gedimo.
Tipinės garantinės sąlygos
► įranga būtų naudojama tik numatytam tikslui. Šių sąlygų vykdymas priklauso nuo pasirinkto gaminio. Įsigydami gaminį būtinai pasidomėkite jo naudojimo paskirtimi.
► nebūtų viršijamas leistinas įrangos naudojimo ar resursų intensyvumas. Tai ypač svarbu spausdinimo įrenginiams. Pavyzdžiui, leistiną per metus puslapių skaičių galima atspausdinti per mėnesį, tačiau šiuo atveju bus pažeidžiamos garantinės sąlygos, nes numatytas per mėnesį
atspausdintų puslapių skaičius viršijamas 12 kartų.
► būtų naudojamos tik originalios dalys. Įranga veiks nepriekaištingai ir kokybiškai tik naudojant originalias gamintojo tiekiamas atsargines dalis, kadangi gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.
► vadovaujamasi naudojimo instrukcijomis. Įrangą reikia naudoti tik pagal rekomendacijas, išdėstytas įrangos naudojimo vadove. Atlikdami kai kuriuos veiksmus nenaudokite per didelės jėgos, venkite įstatyti dalis netinkamai arba naudoti įrangą neteisingai, nes dėl tokių veiksmų įranga gali sugesti.
Atminkite, kad kai kurioms įrangos dalims taikoma ribota garantija. Pavyzdžiui, nepriklausomai nuo to, kad nešiojamojo kompiuterio garantija galioja tris metus, tokio kompiuterio baterijai garantija galioja tik 6-12 mėnesių. Panaši garantija gali būti taikoma ir spausdinimo įrenginiams. Sutrumpinta garantija galioja kai kuriems guminiams voleliams ar kitoms dalims, susijusioms su popieriaus padavimo funkcija. Gamintojai skirtingos trukmės garantiją taiko komponentams, kurių resursai silpnėja jų naudojimo eigoje.